Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Biblioteca Municipal

Participa en la tria del nom de la futura biblioteca!

L'Ajuntament de Torrefarrera ha decidit fer partícip a la població de la tria del nom de la futura Biblioteca Municipal.

Del 18 al 27 de febrer s'obre el període de recollida de propostes a través de la pàgina web municipal. Del 28 de febrer al 6 de març es durà a terme l'anàlisi i validació de totes les propostes per part de la regidoria de Cultura, i finalment del 10 al 20 de març es podran votar les propostes.

Quins són els requisits per a la proposta de noms?
El nom ha de ser d'una dona amb trajectòria destacable, mèrits socials, personals o acadèmics, és a dir, que hagi deixat una empremta històrica.
La proposta ha d'estar raonada i justificada.

Qui pot participar en la votació de les propostes?
Totes les persones majors de 14 anys empadronats a Torrefarrera.

Pròximament, es publicarà el formulari de participació i les bases legals de la campanya participativa.

cartell participacio.jpg

Biblioteca municipal

La biblioteca municipal de Torrefarrera ocupa un edifici de nova planta de gairebé 1.000 m2 situat a la plaça de Corts Catalanes i es desenvolupa en dues plantes.

A la planta baixa un passatge interior defineix les dues àrees de la Biblioteca.

D’una banda, els espais que poden funcionar independentment, com la sala polivalent i l’aula de formació, i de l’altra, la zona d’acollida de la Biblioteca, amb l’àrea de comunicació i la zona Infantil, amb un pati exterior delimitat per una façana de gelosia, d’ús exclusiu per als nens i nenes.

Des de la zona del taulell central s’accedeix a la planta primera.

En aquesta planta trobarem una sala diàfana d’informació general de la biblioteca amb accés directe a la terrassa lateral, i la zona administrativa.

329 DO FAÇANA GELOSIA amb ofertura.jpg

Tour Virtual

Fes clic en la següent imatge i descobreix com serà la Biblioteca Municipal de Torrefarrera a través d'un Tour Virtual 360º.

BANNER.jpg