Torrefarrera implanta un sistema pioner per conèixer l’opinió dels ciutadans a temps real
Mitjançant un innovador terminal situat al consistori, recull l’opinió dels torrefarrerins sobre l’atenció rebuda, així com diferents temes referents al poble
DIJOUS 12 JUNY 2014
L’Ajuntament de Torrefarrera ha implantat un sistema pioner per conèixer l’opinió dels ciutadans a temps real. El nou sistema, que s’instal·la per primera vegada en un consistori, permet, per una banda, recollir dades per valorar la satisfacció dels torrefarrerins i torrefarrerines respecte al servei d’atenció al ciutadà i, per una altra, es demana el parer sobre diferents temes específics relatius al municipi, com per exemple, actualment es consulta sobre la satisfacció en quant a la neteja dels carrers i també es pregunta sobre la informació del ciudatà envers de les subvencions del Programa Treball és Benestar.
L’alcalde, Jordi Latorre, explica que “l’equip de govern sempre hem tingut especial interès per conèixer l’opinió de la ciutadania per poder millorar aspectes tant del servei d’informació com de la gestió de govern”. Latorre valora molt positivament el sistema escollit, “altres opcions, com les enquestes per escrit, costa que s’omplin els formularis i, a més, hi ha més feina per entrar les dades al sistema informàtic”. El nou dispositiu, implantant per l'empresa Happyclick, ubicat a les oficines d’atenció al públic del consistori, és més atractiu, econòmic i fàcil d’usar i genera estadístiques que es poden consultar a temps real.
Actualment, es realitzen un màxim de 5 o 6 preguntes, de les quals, les primeres tenen relació a l’atenció rebuda i, la resta, es poden modificar segons els temes d’interès municipal específics com temes urbanístics, valoració d’esdeveniments, etcètera.(Veure notícies relacionades)