Sopar i Palcos "Festa Major 2013"
DIMECRES 21 AGOST 2013
Benvolguts/des veïns/es,
L’Ajuntament informa a tots els veïns/es de la Vila, que el dia 12 de setembre s’inicia la Festa Major.
A les 20.00 h. Al Local Social de l’Ajuntament, iniciem la Festa Major de la nostra vila amb el PREGÓ DE FESTES, a càrrec de la FUNDACIÓ ASPAMIS, i PROCLAMACIÓ DE LES PUBILLES. Tot seguit, es durà a terme el lliurament de premis del dibuix de la portada i contraportada del llibre de la Festa Major, lliurament de premis del concurs de fotos “El meu racó preferit de Torrefarrera” i reconeixement al Sr. Ruben Pros Guasch als seus èxits esportius.
Tot seguit, a les 22.00 h. al pavelló municipal, GRAN SOPAR DE FESTA MAJOR per a tothom que hi vulgui assistir.
A continuació donarem pas al ball d’inici de la Festa Major amb grans temes a càrrec del Grup MONTSE I JOE Transfer, que donaran pas al ball d’inici de la Festa Major, amb les PUBILLES acompanyades pels membres de l’Ajuntament de Torrefarrera.
MENÚ ADULTS
- Aperitiu al plat: paté del Pallars, coca de recapte, encenalls de pernil, xolís del Pallars, olives farcides, Salmó fumat amb tosta melba, xupito de formatge fresc i melmelada, truita de patata i ravioli de llagostí
- Sorbet de préssec amb fruites vermelles
- Fricandó de vedella amb bolets
- Mousse de crema catalana amb filigrana de xocolata
- Begudes: aigua, vi blanc i negre, cava, cafè i xarrup d’orujo d’herbes
PREU DEL SOPAR: 15€ per persona, que s’haurà d’ingressar en el moment d’apuntar-se.
MENÚ INFANTIL
- Macarrons
- Escalopa de llom amb patates xips
- Gelat
- Pa, aigua mineral, refresc
PREU DEL SOPAR: 8€ per nen/a, que s’haurà d’ingressar en el moment d’apuntar-se.
LLOC PER APUNTAR-SE: Ibercaja
ÚLTIM DIA PER APUNTAR-SE: 6 de SETEMBRE
RESERVA DE LLOCS: si es volen seure en colla, s’haurà de comunicar un sol nom i el nombre de persones que integren la colla. S’haurà de fer un ingrés pels menús infantils a banda dels menús dels adults, i posar el nom de la colla.
IMPORTANT!! Per tal de facilitar el muntatge de les taules, es recomana un sol ingrés per colla.
PALCOS:
- Aquest any la Festa Major se celebrarà el 12, 13, 14 i 15 de Setembre.
- Com cada any, es posa a disposició del públic una quantitat de palcos que potser no cobrirà les peticions de la gent.
- El preu del palco és de: 60€.
- Per evitar malentesos a l’hora de l’adjudicació i per garantir les mateixes oportunitats per a tothom, les peticions i el sorteig es faran de la manera que s’exposa a continuació:
- Des del 19 d’agost de 2013 fins al 6 de setembre, tothom es podrà apuntar per demanar palco a les oficines d’Ibercaja. El número de palcos per petició es d’un màxim de DOS. No s’admetran més inscripcions passat el dia 6 de setembre.
- El preu dels palcos s’haurà d’ingressar a les oficines d’Ibercaja el mateix dia que es va a apuntar.
- El dia 6 de setembre, divendres, a les 21:30 h. de la tarda, al local social de la Casa de la Vila es procedirà al sorteig on hi entraran totes les peticions, independentment del dia i hora que s’hagin fet.
- El sorteig serà públic i consistirà en treure una petició del sac, adjudicant-li el palco número 1; a la següent petició del sac, el palco número 2 .... i així successivament fins arribar a l’últim palco.
- Si la petició agafada del sac és de 2 palcos se li adjudicarà el número que li correspongui i el següent, amb la exempció de que si el número adjudicat és un cantoner i no en té de correlatiu per estar junts, es correrà el número fins aconseguir els 2 correlatius i junts. El cantoner s’adjudicarà a la pròxima petició que es traurà.
- Quan només quedi 1 palco, i la sol·licitud que es tregui sigui de 2 palcos, el titular podrà optar entre quedar-se’l o renunciar.
BONA FESTA MAJOR 2013! ! ! !
Salutacions cordials,
Jordi Latorre i Sotus Albert Roig Ojeda
Alcalde Regidor d’Esports i Festes
Torrefarrera, 16 d’agost de 2013