Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Millora Torrefarrera, nova aplicació web per resoldre incidències

A través de la pestanya ‘Millora Torrefarrera’ situada a la part superior de la pàgina web

DIMARTS 17 FEBRER 2015

Els veïns i veïnes de Torrefarrera tenen una nova aplicació on-line per fer arribar les seves incidències a l’Ajuntament de la localitat d’una manera ràpida i senzilla. A través de la pestanya ‘Millora Torrefarrera’ situada a la part superior de la pàgina web de Torrefarrera (www.torrefarrera.cat), s’obre un formulari que el ciutadà ha d’emplenar per obrir una incidència adreçada a qualsevol àrea de l’Ajuntament, indicant les seves dades, el tipus d’incidència i la severitat d’aquesta.

Amb aquesta nova aplicació, que permet la geolocalització exacta de la incidència i enviar fotografies, les incidències seran rebudes directament pel personal de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà i adreçades a les àrees pertinents. A més, permetrà un control centralitzat de l’estat de tramitació de cada incidència.

L'alcalde de Torrefarrera, Jordi Latorre, explica que "amb aquesta nova eina, es fa un pas més en el concepte d'smart city, buscant que els veïns puguin interactuar amb l'Ajuntament en qualsevol moment i rebre resposta sense haver d'anar a les oficines administratives” i afegeix que la nova aplicació web “promou el concepte de co-responsabilitat en el manteniment de l'espai públic, ja que els ciutadans participem i ens beneficiem, alhora, d'aquesta tasca de millora del poble”.