La Direcció General del Cadastre duu a terme la regularització cadastral del municipi de Torrefarrera
DIMECRES 13 JULIOL 2016
Es notifica que la Direcció General del Cadastre del Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques està duent a terme els treballs necessaris per a l’aplicació del procediment de regularització cadastral del municipi de Torrefarrera.
Aquest procediment té per objecte la incorporació al cadastre de les noves construccions o modificació de les existents (ampliacions i rehabilitacions) que no figuren al mateix per incompliment del deure de declarar. La finalitat és garantir l’adequada correspondència entre la descripció cadastral dels béns immobles amb la realitat.
És per això que el personal encarregat de l’obtenció de les dades pren fotografies i mides i es personarà als carrers i camins del municipi a fi de realitzar els treballs de comprovació necessaris.
La major part de les comprovacions es realitzen des de la via pública. No obstant això, en algun cas es pot sol·licitar que els veïns facilitin l’accés a les finques i immobles, en virtut del deure de col·laboració de tota persona amb l’administració tributària.
En tot moment, i a disposició dels veïns, aquest personal porta una acreditació signada pel subdirector general de Valoració i Inspecció de la Direcció General del Cadastre, així com el seu DNI.
Una vegada presentada l’acreditació, es pot confirmar la identitat del portador trucant al telèfon de la línia directa del cadastre 902 37 36 35 / 91 387 45 50.
El que es fa públic per a general coneixement.
Torrefarrera, 13 de juliol de 2016
L’Alcalde
Jordi Latorre Sotus