Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Experiència artística per als infants del Casalet de l'Escola Bressol Ralet-Ralet

DIJOUS 27 JULIOL 2023

La setmana passada va ser inoblidable per als nostres petits i petites! Van tenir una sortida molt especial: una visita a les exposicions que hi ha a la Biblioteca Municipal. L'activitat va ser guiada per la regidora Cèlia Perpinyà que els va descobrir l'art d'una manera molt amena.

Els més petits van demostrar la seva curiositat i atenció durant tota la visita. Van absorbir cada detall de les obres d'art amb ulls brillants i ment oberta. A través de la seva mirada innocent, l'art es va transformar en una finestra a un món de colors, formes i emocions.

La jornada va completar-se amb una activitat artística organitzada per la Rocío, de la Biblioteca, que els va permetre conèixer llibres d'art i van descobrir com és una paleta d'artista.

Ha estat una gran oportunitat que ha permès acostar l'art a la primera infància. Sabem que aquests moments es queden gravats en el seu cor i es posa la llavor per al naixement de futurs amants de la cultura i l'expressió artística.

Recordeu que teniu temps de gaudir de les exposicions fins el proper dia 30. Tant la mostra "Itinerant" com la dels premi Belles Arts Sant Jordi 2023.