Esteu aquí: Inici ca Ajuntament Informació pública de l'Ajuntament Inversions per a la millora del clavegueram i carrers.

Inversions per a la millora del clavegueram i carrers.

L’Ajuntament ha adjudicat a l’empresa Català Visa SLU les obres de construcció d’un nou col·lector al tram final de l’Avinguda Europa i a l’empresa Comprat 47 SL, les obres de construcció d’un nou col·lector al carrer Fermí Palau, darrera de l’Institut.

Aquestes obres consisteixen en la col·locació de noves canonades de clavegueram per tal d’alliberar la xarxa existent en els punts d’actuació.

Aquestes actuacions disposen d’un ajut de 17.000 euros i 33.000 euros, respectivament, per part de la Diputació de Lleida.

Pel que fa als carrers, l’Ajuntament ha adjudicat a l’empresa Sorigué SAU, les obres d’inversió i millora del tram del carrer Marinada comprés entre els carrers Tramuntana i Industria, per un import de 35.392,50 euros.

L’actuació disposa d’un ajut de 33.000 per part de la Diputació de Lleida.

Carrer Major 35, 25123 Torrefarrera (Lleida)
Tel. 973 750 001 | Fax 973 750 441 | ajuntament@torrefarrera.cat
Conforme amb: